flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про канцелярію суду

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом керівника апарату

Харківського районного суду Харківської області

 

 02.10.2017 №  05-02/ 107  

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО КАНЦЕЛЯРІЮ

ХАРКІВСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1.    Положення про канцелярію Харківського районного суду Харківської області (далі -  Положення) встановлює єдині засади діяльності, обсяг посадових обов'язків та основні вимоги щодо їх виконання, права та відповідальність працівників канцелярії Харківського районного суду Харківської області.

 

1.2.    Канцелярія Харківського районного суду Харківської області (далі - канцелярія) утворюється та функціонує в структурі апарату суду відповідно до ст. 155 Закону України «Про судоустрій і статус суддів».

 

1.3.    Канцелярія є структурним підрозділом Харківського районного суду Харківської області та підпорядковується керівнику апарату або заступнику керівника апарату суду відповідно дот розподілу обов’язків.

 

1.4.    Положення про канцелярію затверджується наказом керівника апарату суду.

 

1.5.    Зміни і доповнення до Положення вносяться керівником апарату суду.

 

1.6.    Робота канцелярії ведеться згідно затверджених планів роботи суду, Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України 17 грудня 2013 року № 173 та інших нормативно-правових актів.

 

1.7.    У своїй діяльності канцелярія керується Конституцією України, Цивільним процесуальним кодексом України, Кримінально-процесуальним кодексом України, Кодексом адміністративного судочинства України, Законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та іншими законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, актами законодавства та нормативними документами, що регламентують діяльність судових органів та державної служби, постановами колегії, наказами, інструкціями та рекомендаціями територіального управління державної судової адміністрації у Харківській області, Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України 17 грудня 2013 року № 173 (далі – Інструкція з діловодства), посадовими інструкціями, Правилами поведінки працівників суду, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням. 

 

1.9.    Канцелярія, в інтересах всебічного і комплексного забезпечення виконання визначених цим Положенням завдань та функцій, співпрацює з іншими структурними підрозділами апарату суду.

 

ІІ.ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ КАНЦЕЛЯРІЇ

 

 

ІІІ. СТРУКТУРА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КАНЦЕЛЯРІЇ

 

3.1.    Структура, чисельність працівників канцелярії визначаються штатним розписом Харківського районного суду Харківської області, затвердженим у встановленому законом порядку територіальним управлінням Державної судової адміністрації України у Харківській області і має забезпечувати якісне виконання покладених на канцелярію завдань і функцій.

 

3.2.   До складу канцелярії входять: старший секретар суду, секретарі суду, секретарі судових засідань, діловоди, архіваріус та кур’єр.

 

3.2      За структурою до складу канцелярії входять підрозділи - канцелярія з цивільних та адміністративних справ, канцелярія з кримінальних справ, канцелярія з справ про адміністративні правопорушення.

 

3.3.  Канцелярію очолює старший секретар суду, який призначається на посаду і звільняється з посади наказом керівника апарату суду з дотриманням вимог законодавства про державну службу та трудового законодавства.

 

3.4.    Старший секретар суду: 

 

3.5      Керівництво підрозділами канцелярії покладається на відповідних секретарів суду, визначених наказом керівника апарату суду.

 

3.6.    Керівники підрозділів канцелярії: 

 

3.7.  У разі відсутності старшого секретаря та керівників підрозділів, або неможливості здійснення ним своїх повноважень, їх обов'язки виконує працівник канцелярії суду, призначений керівником апарату суду.

 

3.8.    Працівники канцелярії призначаються на посади та звільняються з посад наказом керівника апарату суду з дотриманням вимог законодавства про державну службу та трудового законодавства.

 

3.9.    Документація канцелярії ведеться відповідно до установленого в суді порядку та згідно із затвердженою номенклатурою справ, Інструкцією з діловодства.

 

  1. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПРАЦІВНИКІВ КАНЦЕЛЯРІЇ.

 

4.1. Права та обов’язки працівників канцелярії суду визначаються їх посадовими інструкціями, затвердженими керівником апарату суду.

 

4.2. Працівники канцелярії відповідно до їх прав та обов'язків, визначених посадовими інструкціями, наказами керівника апарату, вносять до АСДС КП «Д-3» передбачену Положенням про автоматизовану систему документообігу суду інформацію та згідно із законодавством несуть відповідальність за її достовірність.

 

4.3   Працівники канцелярії мають право:

 

4.4. Працівники канцелярії наділені іншими правами, визначеними посадовими інструкціями.

 

4.5.    Працівники канцелярії зобов'язані:

 

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

 

5.1.    Працівники канцелярії відповідно до Кодексу законів про працю України, Законів України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції» несуть відповідальність за порушення трудової дисципліни, невиконання або неналежне виконання (несвоєчасне, неякісне тощо) посадових обов’язків i завдань, бездіяльність або недобросовісне використання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов’язаних з прийняттям на державну службу та її проходженням.